سلام خانم مهندس،شرمنده همیشه خودمانی اسمتو میگفتم. اکه مثل من حساب کنیم به نیمه عمرم رسیدم و کلیاتشو خدا میدونه،خانم مهندس کاش امروز پیشم بودی و من چقد امروز توی تنهاییم بی قرارت بودم من زندگی لاکچری ندارم که دوروبرم شلوغ باشه و لایو و این چیزا من امروزم مثل بقیه وقتا تنهام و فقط دلم شمارو میخواد
راحله فقط خواستم بگم امروز تولد لعنتیمه
این چند سال...ما را در سایت این چند سال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109